Overslaan en naar de inhoud gaan

StorageCraft introduceert een nieuw wereldwijd partnerprogramma om bij te blijven met de steeds grotere oplossingspakketten

Uit de vernieuwde portal, uitgebreide trainingen en nieuwe programmavoordelen blijkt wel welke kritieke rol partners spelen voor back-ups en herstel

DRAPER, Utah, -- 5 oktober 2016 - De StorageCraft®-partners beveiligen nu de gegevens die voor hen en hun klanten belangrijk zijn met een grote reeks intelligente oplossingen voor bedrijfscontinuïteit, zoals StorageCraft ShadowProtect® SPX, de door VMworld bekroonde oplossing voor gegevensbeveiliging. Een nieuw partnerprogramma dat wereldwijd wordt uitgerold biedt de trainings- en margevoordelen waarmee de meest productieve kanaalpartners worden beloond. De partners kunnen de veel voordelen ontdekken die StorageCraft te bieden heeft, waaronder de voortdurende introductie van nieuwe oplossingen zodat kan blijven worden voldaan aan de continu veranderende vereisten van klanten die bedrijfscontinuïteit behoeven.

De back-up en herstelbranche verandert razendsnel waardoor het kanaal voor moet blijven op technische vooruitgang. Daarom zijn de nieuwe kenmerken van het StorageCraft Partner Network zo relevant. Er kunnen nu technische certificeringen worden behaald middens een vernieuwd onlinelespakket. Met de e-learningbronnen blijven partners op de hoogte van nieuwe, intelligente bedrijfscontinuïteitsoplossingen, zoals StorageCraft Cloud Services™ voor lokaal en extern rampherstel en Gillware Online Backup, waarvoor gebruik wordt gemaakt van geavanceerde analyse om te bepalen van welke gegevens een back-up moet worden gemaakt en van welke gegevens niet. Partners krijgen ook de kans om StorageCraft Cloud to Cloud te gebruiken: dit is een oplossing voor gegevensbeveiliging die binnenkort wordt geïntroduceerd voor Microsoft Office 365, Google Apps, Salesforce.com en Box.  Wanneer de oplossingen gecombineerd worden gebruikt, bieden ze nog efficiënter en sneller herstel van belangrijke gegevens.

Daarnaast kunnen partners met e-learningbronnen het meeste halen uit de voordelen die voor hen beschikbaar zijn, zoals de gelaagde prijsstructuur voor Silver-, Gold- en Platinum-partners. Het StorageCraft Partner Network biedt een self-serviceportal met eenmalige aanmelding waar MSP's en VAR's hun StorageCraft-accounts eenvoudig kunnen beheren. Het netwerk biedt ook voordelen zoals een betere winstmarge, dealregistratie en krachtige geautomatiseerde marketinghulpmiddelen. Vanwege alle vooruitgang op het gebied van bedrijfscontinuïteitsoplossingen wordt er binnenkort een Recovery Guarantee afgegeven waardoor StorageCraft zich onderscheidt van alle andere hersteloplossingen op de markt.

“StorageCraft heeft een loyaal partnernetwerk met 11.000 leden opgebouwd. We hebben sterke relaties opgebouwd, betekenisvolle voordelen geboden en intelligente oplossingen geleverd. We begrijpen dat onze partners succesvol moeten zijn om zelf ook succesvol te worden. Met het nieuwe StorageCraft-partnerprogramma wordt dat verder versterkt,” aldus Marvin Blough, vicevoorzitter van Worldwide Sales.

Het StorageCraft Partner Network bestaat uit vier niveaus: Platinum, Gold, Silver en Authorized Reseller. De kenmerken voor de verschillende lagen omvatten onder andere:

• Een nieuwe self-serviceportal met de mogelijkheid om snel StorageCraft-licenties te kopen en te verlengen en met toegang tot marketingbronnen.
              • Uitstekende kortingen voor deals waardoor partners een grotere winstmarge krijgen.
              • Onbeperkte toegang tot verkoopgerelateerde en technische e-learningbronnen.
              • Korting voor wederverkopers en overheids-, non-profit- en onderwijsinstellingen.
              • Korting voor klassikale training op locatie, onder leiding van een instructeur.
              • Toegang tot gezamenlijke marketingontwikkelingsfondsen voor evenementen en materialen.
              • Toegang tot bètaproducten.

IT-serviceproviders die willen weten hoe ze met hun lidmaatschap van het StorageCraft Partner Network hun bedrijf kunnen laten groeien, kunnen een bezoek brengen aan www.storagecraft.com/nl/partnerschappen.

Zelfs vóór de introductie van het gereviseerde programma werd het StorageCraft Partner Network gezien als één van de beste programma's in de wereld van IT. Eerder dit jaar heeft StorageCraft voor de vierde keer op rij een vijfsterrenbeoordeling gekregen in de CRN 2016 Partner Program Guide en op 26 september is het bedrijf voor de derde keer op rij geplaatst in de CRN Cloud Partner Guide.

Over StorageCraft Technology Corporation

De StorageCraft-bedrijvenfamilie, opgericht in 2003, biedt de beste oplossingen in hun soort ontwikkeld voor back-ups, rampherstel, systeemmigratie en gegevensbeveiliging voor servers, desktops en laptops. StorageCraft biedt softwareproducten waarmee u de downtime vermindert, de beveiliging en stabiliteit van systemen en gegevens verbetert, en de volledige eigendomskosten verlaagt. Ga naar www.storagecraft.com voor meer informatie.

StorageCraft en ShadowProtect zijn handelsmerken van StorageCraft Technology Corporation. Andere bedrijfs- en productnamen zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van hun respectieve eigenaars.

Contactpersoon: