Overslaan en naar de inhoud gaan

StorageCraft kondigt de wereldwijde introductie aan van nieuwe oplossingen voor gegevensanalyse, back-ups en herstel

Met intelligente oplossingen kunnen bedrijven altijd de gegevens beschermen die voor hen het belangrijkst zijn

DRAPER, Utah, -- 3 november 2016 --  Niet alle gegevens zijn even belangrijk. Waarom zouden bedrijven dan betalen om gegevens te beschermen die ze niet nodig hebben?

StorageCraft® Technology Corp. heeft vandaag aangekondigd dat de recent verworven, geavanceerde gegevensanalysetechnologie van Gillware Online Backup wereldwijd beschikbaar wordt. Deze oplossing, die nu StorageCraft File Backup and Recovery with Backup Analyzer heet, maakt gebruik van analysegegevens om te identificeren van welke gegevens een back-up moet worden gemaakt en van welke niet. Dit resulteert in een intelligent opgedeelde gegevensarchitectuur die snelle toegang biedt tot de belangrijkste gegevens.

“We hebben de technologie van Gillware niet alleen verworven vanwege de bestandsgebaseerde back-uptechnologie, maar ook vanwege de geavanceerde opties voor gegevensanalyse die in het aanbod waren inbegrepen.  Het is een prioriteit om de opties voor gegevensanalyse in te bouwen in de wereldwijde StorageCraft-cloudinfrastructuur. Dan kunnen we het volledige potentieel van deze verwerving benutten. We willen de wereldwijde introductie in november laten plaatsvinden. Het feit dat onze technici een dergelijk krachtig hulpmiddel in een dergelijke korte tijd hebben kunnen introduceren geeft aan in hoeverre ze betrokken zijn en wat ze kunnen,” aldus Jawaad Tariq, de vicevoorzitter Engineering bij StorageCraft.

Met StorageCraft File Backup and Recovery with Backup Analyzer worden de kosten die verbandhouden met back-ups en herstel lager en bespaart u veel tijd tijdens het belangrijke herstelproces. Dit gebeurt doordat u snel toegang hebt tot de belangrijkste gegevens, waardoor organisaties van alle formaten hun gegevens efficiënter kunnen beveiligen terwijl hun winstmarge groter wordt, de opslagkosten lager worden en er direct herstel kan worden uitgevoerd.

Met StorageCraft File Backup and Recovery with Backup Analyzer kunnen gebruikers:

• De back-up- en herstelprocessen efficiënt beheren met een
  • Intelligent beslissen van welke gegevens een back-up moet worden gemaakt met de krachtige Backup Analyzer.
  • Het beveiligingsniveau dat het meest logisch is voor verschillende gegevenstypen selectief implementeren.
  • Snel herstel uitvoeren van kritieke gegevens zonder dat onbelangrijke gegevens hoeven te worden gesorteerd.

Ideal Computer Systems in Cedar Rapids, Iowa, gebruikt de intelligente oplossing voor back-ups en rampherstel al meer dan drie jaar. “Gegevens beschermen is een van de belangrijkste, als niet de allerbelangrijkste, taak die we moeten uitvoeren. StorageCraft File Backup and Recovery with Backup Analyzer is een oplossing voor bedrijfscontinuïteit waarmee we deze uitdaging eenvoudig aankunnen en die gemoedsrust biedt. We weten namelijk dat er een back-up wordt gemaakt van de gegevens die voor ons het belangrijkst zijn en dat we betrouwbaar en snel herstel kunnen uitvoeren,” aldus Bill Hall, ondersteunings- en implementatiemanager bij Ideal.

IT-professionals kunnen op www.storagecraft.com/uk/products/file-backup-recovery-with-backup-analyzer meer te weten komen over StorageCraft File Backup and Recovery with Backup Analyzer. IT-serviceproviders kunnen ook te weten komen hoe ze lid kunnen worden van het bekroonde en recent vernieuwde StorageCraft Partner Network. Dat kan op https://www.storagecraft.com/partnerships

Het bedrijf introduceert niet alleen het nieuwe programma wereldwijd, maar heeft ook recent ook distributieovereenkomst ondertekend met Exablox. Er is aangekondigd dat er binnenkort een cloudback-up- en hersteloplossing wordt geïntroduceerd voor Microsoft® Office 365®, Google Apps, Salesforce.com® en Box. De snel vorderende activiteiten van het bedrijf en de innovatieve productreeks zijn niet onopgemerkt gebleven door IT-kanaalexperts. In de afgelopen twee maanden is StorageCraft benoemd tot Best of VMworld Gold Winner op het gebied van gegevensbeveiliging en CEO Matt Medeiros is door CRN benoemd tot de No. 1 Top Innovator op het gebied van IT.

Over StorageCraft Technology Corporation

De StorageCraft-bedrijvenfamilie, opgericht in 2003, biedt de beste oplossingen in hun soort ontwikkeld voor back-ups, rampherstel, systeemmigratie en gegevensbeveiliging voor servers, desktops en laptops. StorageCraft biedt softwareproducten waarmee u de downtime vermindert, de beveiliging en stabiliteit van systemen en gegevens verbetert, en de volledige eigendomskosten verlaagt. Ga naar www.storagecraft.com/nl voor meer informatie.

StorageCraft en ShadowProtect zijn handelsmerken van StorageCraft Technology Corporation. Andere bedrijfs- en productnamen zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van hun respectieve eigenaars.

Contactpersoon: